Tuesday, August 5, 2008

Siapa kah Dia?

siapakah Dia?

siapakah Dia yang telah membawa aku sehingga ke hari ini? yang memberikan aku nafas dan kehidupan yang bahagia sehingga hari ini?

Dia juga yang telah memberi sinar harapan baru buat hidup ku. Dia yang telah memberikan aku pengharapan yang besar untuk meneruskan perjalanan hidup ini. Dia juga yang telah mengubah hidup ku menjadi seorang yang kenal akan apakah erti hidup ini.

Dia juga batu sandungan ku. Hanya kepada Nya aku bersandar. segala sesuatu, hanya Dia lah tem[at aku mengadu..

Dialah Yesus Kristus Juruselamat kita. yang telah lahir bagi dunia ini, untuk pengampunan dosa kita.(Mat 1:21) dan Dia juga lah yang sanggup untuk menanggung segala dosa yang telah kita lakukan..

Tiada kat lain yang aku mampu untuk ucapkan, selain, terima kasih Yesus....

No comments: