Wednesday, August 20, 2008

YESTERDAY....

hallo friends....


semalam aku ngan cousin p UMS join dinner kat sana...yang bestnya tu, kami p sebab kawan bawa!apa lagi, kami join lah!yang lawaknya tu, tema for the event ialah lelaki - batik perempuan - kebaya or baju kurung! tapi aku ngn cousin tak de baju kurung, so apa lagi kami pakai dress je lah!


yang malunya tu, rupanya undangan kami tu bahagian VIP!wow, malu gila kami...nasib baik lah ada juga org yang dtg tu tak pakai baju ikut tema....


this is my fist tyme join event macam nie..dulu pernah gak datang, tapi tak lah duduk kat bahagian VIP!heheheh


semalm perasmian for konvokesyen!banyak lah acara kat sana!menyanyi, bersajak dan part yang aku suka tu tyme drama singkat dari pelajar2 UMS!best drama tu..berkisarkan tentang perwira antanom yang mati kerna menegakan negeri sabah dari dijajah!


ehhehehhehhe......lepas tu ada gak persembahan2 lain..contohnya, artis seperti adam af2 ngan stacy af2!hehehe


yang tak best tu, tempat kami kat belakang!sebab kami lambat datang!nasib baik boleh tgk kat depan!


lepas habis acara tu, kami dibawa kat bilik belakang, kat sana lah aku ngan cousin jumpa ngan sorang stacy ngan adam..so, kmi ambil gambar lah ngan dorang..best gak layan stacy nie!lawak gila nie...peramah lagi....

hehehe.......


so aku tepak gambar yang aku ambil ngan dorang kat sini..korang enjoy lah ye...

nie gambar kami nga karina (ajk stacyfc)

hah nie gamabr kami ngan stacy

nie lah, gamabr kami ngan adam...

nie gamabr aku ngan stacy.....wah terlebih sudah

nie aku suruh stacy posing khas for.......?????

No comments: