Wednesday, September 17, 2008

cantik tak?

Halluuuuuuuuu

semalam kat rumah tak de apa nak buat, bosan sgt....apa lagi, aku trus p on komputer aku kat bilik, then masuk p adobe photoshop..hehehhe...apa lgi, aku design lah picture...hehehe....so, picture2 yang aku dah design kat bawah tu....korang komen leh ye....hehehehh

yang kat bawah nie...aku guna photo bucket....hehhehe!aku sebenar suka kalo pasal design2 picture nie......hehhe















hah..yang nie aku design guna adobe photoshop....hehhehehe......

ntah kenapa aku suka sgt picture nie......cute....

korang kat luar tu, best tau kalo korang suka design2 gambar nie....best..kalo korang boring then korang boleh p design gambar....korang pasti tak boring .....hehhehe....so guys tu jak gamabr yang aku design, ada lagi, tapi bukan picture aku lah...picture cousin...hehhehhe...

anyway, nanti ada yang baru, aku updated kat sini k.......






See ya...
gonna updated soon ya...
muahhhh...love ya




No comments: