Thursday, September 25, 2008

Kelas Vokal

Halliuuuuuuuuuuuu....

Hi my prens......thanks ya korang masih sudi mau singgah kat sini.....oh ya, story kita hari nie tentang kelas vokal.....fuhhhh......sekarang baru aku fikir, memang suara tu penting gak kalo nak lead worship kat church.....Aku memang worship leader kat church, but not for sunday lah....aku tau aku memang boleh nyanyi, tapi aku kena banyakkan belajar lagi!tu lah sebabnya aku nak masuk kelas vokal nie....aku nak belajar bagaimana nak kawal suara aku dan bagaimana nak ngam kan key tu...hehehhehe.....

Nyanyi nie memang salah satu hobi aku sejak 2 thn yang lalu...hehehhe....msa tu lah aku sedar yang menyanyi nie suatu hobi yang boleh release tension tau...hehhehe....so, aku dah buat keputusan yang aku nak ambil kelas vokal..bukan untuk kepentingan aku, tapi aku mau belajar, supaya aku boleh menjadi seorang pemimpin pujian yang boleh dipakai oleh Tuhan, dan dapat membawa umat masuk kedalam hadirat Tuhan.....

Sebenarnya, first tyme aku kena suruh pimpin pujian, aku trus shock..aku tanya diri aku layak kah aku?walaupun aku tau tiada siapa yang layak di hadapan Dia....aku sedar kelemahan dan kekurangan aku....tapi, aku percaya doa aku telah dikabulkan, Tuhan telah buka jalan pelayanan ini untuk aku..sbb selama ini, ini lah doa aku.....so, aku percaya segala sesuatu, pasti ada sbb nya kenapa Tuhan memanggil aku untuk melakukan tugas ini.....:) bukan senang untuk menjadi seorang pemimpin pujian, sebab, kehidupan kita kena kudus....dan kita melayani Tuhan yang kudus....:).......hehhehhe.......

so aku harap, next month aku boleh start dah kelas aku....hehhehe!so korang wish aku yang terbaik k..supaya aku boleh belajar dgn rajin ;)

see ya guys....love u all

No comments: