Friday, September 12, 2008

my birthday (last part) - pic



My birthday cake.......coklat flavour....yummmyyyy............
(Word dia "Happy Brithday Mama, U r so wonderfull"..:)..My birthday prensent from my love....Thanks papa.....


Sempat lagi posing sebelum tiup lilin....hehehhehe.....before blowing the candles, make a wish dulu.....( nak tau apa wish aku?)...biar lah rahsia...ceh wah....




Tyme potong cake lol......hehehhheheh......



With cousins...(leng @ shanty & Reju).....

With Cousins again....(Elyn & Becca)...


Wiht Friends and cousins.......(Friends - Toyo & Franky...Cousins - Leng, Wei le & Ning)

with my love....isaac.....!


with my twins friend...Ipy & Ita....

The Galz......









huhuu....tak banyak gamabr aku ambil tyme tu....ada lagi dalam hp aku, tapi aku belum Tranfer kat pc aku lagi..hehhee, nanti aku upload lagi k.......

aku harap korang enjoy ngan picture yang tak seberapa ini...hehhehe!

love ya....

muahhhhh



No comments: