Wednesday, November 12, 2008

...^I'm soooo Happy^...



halliuuuuu.......




korang, kenapa aku HAPPY?hihihi...sebab itu lah aku yang sebenar..aku suka ketawa, suka buat lawak, dan suka usik kawan2!!tu lah kawan2 aku gelar aku nie "gila"hihihih, bukan gila apa, tapi "gila"sebab suka sgt ketawa.....kalo ketawa tu bukan main kuat lagi!!!hahahahha....korang tau kenapa aku suka ketawa kuat2?sebab tu dah jadi "habit" aku..orang kata kalau kita selalu ketawa, selalu Happy, tu adalah ubat tuk kekal muda tau...hahahhaha!!"awet muda"....betul!!!


biarpun aku ada masalah ker, pergumulan yang hebat ker, aku tak nak tunjukkan kat orang yang aku sedang dalam "dilema"..why?sebab, kalau aku fikirkan sangat soal masalah tu, aku pandai gila....pandai "bad mood"then tak deh selera nak makan....huh...tak nak lah aku jadi semua tu..tu lah pasal, aku suka sgt ketawa, dan aku nak happy selalu!!"Happy Go Lucky"hihihi!!!ada gak orang cakap aku nie "sombong", hihi!!sombong ker aku?hihihi, setahu aku, aku nie "friendly" suka sgt buat kawan dengan semua orang!!!hihihihihi...bagi korang yang belum kenal ngan aku, korang kenali aku sedalam-dalamnya..hahhahaha!!nanti korang gak yang jadi "gila" cam aku!!!hihihihi


aku nie, malas nak ada mood yang boleh menggangu fikiran dan otak aku....alah mood yang bertentangan ngan kebahagian aku lah...aku kan lebih suka senyum, ketawa!!1hihihi..."pemarah"nie aku tak suka...biarpun kadang2 aku nie pandai marah gak..tapi aku tak suka lah mau marah2 nie....orang kata "cepat tua"....
korang percaya tak, orang yang kuat marah nie, cepat nampak tua tau!!!so, korang yang kat luar tu, jgn lah cepat marah, kalau boleh senyum lah selalu.....hihihi!!!!
tapi, kadang2 orang "Happy" nie disalahertikan oleh orang yang "berfikiran sempit"...dorang ingat orang macam tu mengada2 lah, tergedik2 lah..dan macam2 lah!!aiyooooooo...orang macam nie memnag tak deh kerja lain selain mengata orang!!betul tak...bagi aku, suka ati dorang lah nak kata apa tentang aku..yang penting aku "Happy"dan tak kacau dorang!!!!ataupun dorang tu "jeolous"dorang tak boleh "segila"&"sehappy" aku..hahahaha!!!!!
*Anyway, bergembira lah selalu!!!sebab tu baik untuk kesihatan!:p

2 comments:

Nusarina_kakmas said...

hye ludia...kakmas ni.... lama sudah ndak on9 di blog sabun kan? i got ur blog ni... di mana ya??? lupa sudah..hehehe... hope u happy- happy selalu... take care

lululia86 said...

hihih...hye kak mas!!lama gak ndak chat ngan kak mas kan!!!hihi...anyway thanks sbb jenguk blog aku!!!kak mas tinggalkan link blog kak mas k...nak letak dalam list