Monday, November 24, 2008

...^Last Saturday^...





Halliu.....

korang, last saturday aku ngan Future Husband p butik baju pengantin!!aku p try baju..p pilih baju apa yang aku nak guna tyme kawen nanti!!sekali gus aku trus pilih baju tuk foto shoot nanti....Cantik ok baju2 kat sana!!banyak sgt choices..susah nak pilih!!hihihihi....aku nak gak ambil gambar tyme tu, tapi tak dibenarkan...fuhhh!!kalo tak boleh gak aku share2 ngan korang kan....
Tapi, tak deh gambar pun tak pe lah...aku bagitau jak korang baju2 apa yang aku dah pilih ok..
Pertama, baju tuk p church sudah tentu lah warna putih kan...hihihi!!!then for evening gown, aku pilih warna tema kami...brown gold...koran, baju yang nie cantik ok....lawa sgt!!tapi sedikit seksa, hahahahah so aku kena pakai selendang lol....hihihi
Banyak gak baju yang aku try tyme tu, so lepas perbincangan ngan Cayang aku, kami putuskan tuk ambil baju tu la..
so for studio photo, kami pilih 4 set baju...
1. Gaun putih....gown nie lawa ok!!
2.Gaun biru..nie pun seksa...terpaksa aku guna selendang...faham2 lah kau nie tak pandai nak guna baju2 seksa2 nie..hihi
3. Gaun Meron..korang, gaun nie cantik gak!1berbunga2...hihihih
4.Costum sepanyol...for this, kami pilih nak guna costum sepanyol..sebab dah lama aku idamkan baju ala2 sepanyol nie.hiihihii
kami kat sana kira2 1 jam setengah lah..just nak try baju!lama kan...faham2 lah perempuan nie banyak karena kalo nak pilih baju...kan nak pilih yang terbaik!!hihihii.....
20 disember aku p take photo studio...hihihi....tak sabar ok!!!hahahahha

2 comments:

IxoR@ said...

wah....nak jadi raja sehari !

congrats...

later on, can share ur beautiful/nice photos with all ya!

lululia86 said...

halliu ixora...ok