Tuesday, November 11, 2008

...^Wedding^...

Halliuuu.....sabtu lepas (08.11.2008) kami sekeluarga g majlis perkahwinan..waduh, sampai2 jak kami sesak beb...ramai betul org!keta sampai parking kat luar....apa lagi aku ngan cousin tyme tu sampai lewat, oleh kerna dah lewat samapi, kami terpaksa lah berdiri...sebab tempat duduk semua full..!!!aiyooo....actually majlis tu start pukul 7 mlm, tpi kami sampai sana pukul 8.00mlm apa tidaknya semua tempat duduk penuh....hihihihi!!anyway korang enjoy jer lah picture kat bawah nie k..aku mlaas nak bercerita panjang, tak deh lah yang menarik sgt malam tu!cousin aku ada gak nyanyi 2 buah lagi!tapi, apa yang best malam tu, aku dapat jumpa auntie aku yang datang dari Labuan....hehehhehe!!!cute betul anak dia..hihi!aku nie kalau pasal budak number 1..biasalah suka ngan budak2 kan...hahhahahah, selaian nyanyian, ada gak acara menari...korang tau tak menari apa? tarian "poco-poco" hahahhaha!aku tak join dorang, cousin aku jak yang terlibat....

malam tu aku makan sikit jak, tak ada selera!tapi, aku pesan ngan mummy aku, ambilkan aku kek..hehehehe!biasalah, kek org kahwin!aku, kalo datang majlis perkahwinan nie, harus makan kek...tak boleh kalo tak makan!!!!hahahahhahah..malam tu kami balik kira2 jam 11.30mlm, tunggu mummy aku salin pakaian, biasalah mummy aku punya saudara!sebab mummy aku kena pakai pakainan special malam tu...hihihihi!so guys korang enjoy lah gambar kat bawah tu k...hihihi......semua picture kat bawah tu, picture aku ngan cousin2 aku...



Gambar kami sekeluarga...









ngan cousin aku yang gila2..hihi



















nie, gambar aku ngan mummy





gambar abg aku ngan cousin








gambar aku ngan anak auntie









ngan adik lelaki aku












mummy and my brother










pengantin

























aku ngan cousin bergamabr ngan kawan






















pengantin saling menyuapkan kek..:)














No comments: