Friday, December 19, 2008

....Thank u Kenny Rogers...

Haliuuuuu...

kemarin aku half day!!so aku balik awal lah!sebabnya aku half day, aku nak bawa budak 'sunday school' aku p kenny Rogers....untuk pengetahuan korang, kenny Rogers adakan party christmas special for our church...kebetulan tyme tu dorang nak rasmikan cawangan dorang kat One Borneo...hihihihiih!!!!!anyway, thank u Kenny Rogers, sebab sudi jemput budak2 tu datang!!and bukan dorang jemput jer tau, dorang bagi present kat setiap budak yang datang!!ada yang dapat toy,stationary,school beg,jam, dll. seronok juga tau, main ngan budak2 nie semua!!semua budak2 tu excited sgt2!!biasalah budak kan..macam kita juga tyme masih 'Muda' macam dorang...hahahhahahaha!!!kami sampai disana lebih kurang jam 3...faham2 lah jam sgt.....dah lah one borneo tu jauh...huhuh!!!tyme tu memang ada reporter ok!!dorang memang nak buat liputan khas tuk fuction tyme tu!!!.....yang penting budak2 tu enjoy, happy!!!so guys, korang enjoy lah picture kat bawah tu k....walaupun ada setengah picutre tu yang tak jelas...sorry erk!!!aku geram ngan kamera tu!!!ntah apa angin dia...sekejap boleh Flash sekejap tak....fuh....geram sgt


~ Sambil menunggu acara dimulakan! ntah apa yang budak2 tu tgk~
~ sempat lagi aku suruh dorang posing kejap sebelum majlis tu start...hahahhah!!!!




~Here we come....start lol!!!the kids look excited to took their present....wow~




~ look at them....sooooo happy!!!staff Kenny Rogers nie pun happy sgt layan karenah budak2 nie~







~ Tgk tu, dorang tiup belon, then kena suruh duduk atas belon tu sampai pecah~









~ Dah start dah...tiup dik jgn tak tiup...hahahahha!!lucu tul time nie!!!tgk reaksi budak2 tu tiup belon...hahahahha~







~ hahahahha...tgk tu!budak perempuan yang berusaha memecahkan belon dia, tapi tak pecah2....hahahhahah~




~ wow, semangat tul kan budak2 nie!!!~











~ Hah nie dorang tgh tunggu apakah aktiviti seterusnya...~






~ Kusyuk tul budak2 nie mendengar kan~~ Haha, acara yang seterusnya, 3 perempuan and 3 lelaki kena datang ke depan dan nyanyi sebuah lagu...hahahhah! tak larat ok aku dgr dorang nyanyi...lucu sgt!!!so, 3 org budak perempuan yang merelakan diri dorang tuk nyanyikan sebuah lagu...so their sang Merry christmas song....hahahha!!!funny ok....~ Then the boys turned.....fuyoooooo!!!!!steady jak kan dorang nie!!!!semangat tul dorang!!!dorang pilih lagu 'Selamat hari natal" !!!!hihihi~

~ Budak perempuan 3 nie yang paling bising ok...mengalahkan budak lelaki!!!biasalah, over excited sudah....bak kata stacy 'Alamak terlebih sudah'...hahahaahha~






~ nielah antara present2 yang dorang bagi special for the kids....best kan jadi budak2 nie....dapat hadiah krismas...~






~ nie lah staff kenny Rogers yang melayan karenah budak2 tu~






~ Hah, kakak nie yang menjadi ketua tuk melayan karenah budak2 tu ok!!!aku lupa tanya siapa nama kakak nie...hahahaha~

~ Yang bertudung tu pun salah seorarng staff yang ditugaskan tuk melayan budak2 tu!and yang sebelah tu, yang nampak cam cina tu, salah seorang reporter!~


~ kakak tu sedang memberikan sepatah dua kata sebelum menyampaikan hadiah kepada budak2 tu~





~ Anak aunti aku...isaac...nie aku snap lepas dia ambil hadiah dia...hahhah!!!!famous ok anak aku disana, macam artis!!hahahahah.....semua staff disana berebut nak ambil gambar ngan dia...hahahahh!!~





~ hah, yang nie budak sunday school aku...cute kan dorang..yang baju cklet ngan yang perempuan tu adik beradik...~






~ Turn mario ambil present dia..:)~





~ tgk lah tu, dorang happy dappat present Cristmas..hahhhhha~





~ sorry lah tak clear gambar nie....aku snap jak!!~





~ hah...yang nie geng yang bising sgt...from left erwin,erin & onni....~

~ yang nie end of the event lol.....budak2 sunday school aku bergambar ngan staffs Kenny Rogers~





*Fuh...best ok kemarin...dapat kesempatan tuk bermain2 ngan budak2 tu semua!!Anyway, Thanks again Kenny Rogers sebab sudi sponsor budak2 tu...and gave all of them present....Thanks again!!!God bless.....

No comments: