Thursday, January 15, 2009

...Pst Joel & Anna wedding 10.01.2009..

adui..banyak sgt orang kahwin bulan january nie kan.!!!hah, nie lagi kahwin aku yang kahwin dalam bulan january selepas hanifah!!korang masih ingat tak aku pernah post tentang kad kahwin yang kreatif?hah, nie lah orgnya..kreatif kan!!semuanya kreatif ok..walaupun aku tak p sana, tapi aku dapat merasakan kehangatan majlis tu!!hihihihihi..macam mana nak p sana, kat KL..hihihi jauh ok!lagipun aku busy gak nak buat preparation for my BIG DAY..hihihih!!anyway guys, korang enjoy lah photo2 kat bawah.hihihihi
~Wording yang direka khas untuk pengantin..hihihi!!white blue..sgt cantik~
~Pengantin berarak masuk kedalam dewan...sungguh romantik ok~
~Pasangan pengantin menuangkan 'blue sand' kedalam satu bekas!korang tau tak apa maksudnya? Joel & Anna mereka menuang 'blue sand' itu dalam satu bekas yang disediakan maknanya mereka telah bersatu!Anna dan Joel masing2 menuang 'blue sand' itu ke dalam bekas yang disediakan. then apabila kedua2 telah digabungkan, jadilah satu bekas yang telah telah dicampurkan!maknanya, Hidup Anna & Joel telah menjadi satu didalam satu bekas tadi!!Romantik kan!!!:)..perkahwinan mereka sgt unik ok...
~ Nielah tempat2 dimana tetamu2 menikmati juadah yang disediakan..wah...cantik tempat nie ok..
~Pasangan romantik yang sgt bahagia...i love them sooo much~
~Hiasan Bunga for the car..lovely~
~Nie yang aku sgt suka!!!!kek 7 tingkat!!!dorang buat sendiri tau!!korang tau tak dorang buat 'Cup Kek' then susun sampai 7 tingkat...cantik kan!!!!sgt creative kan!!!
~ Yang nie adalah bahan2 yang digunakan semasa majlis itu..yang 1st tu buku aturcara!!then yg 2nd tu barang2 yang digunakan and the 3rd one ialah resipi untuk membuat 'Cup kek'...
~Nielah pandangan lokasi2 tempat majlis itu diadakan..cantik kan!!!cantik sungguh tempat nie kan..Nama tempat nie Tanarimba Janda Baik...wow, sgt best kan!!kalo lah kat sabah ada tempat macam nie kan best..hiihihi
picture kat bawah nie tyme reception pada keesokan harinya di chinese restoran..hahahahhaa




* Nie lah sebuah perkahwinan yang sgt unik dan simple yang pernah aku lihat!!!Romantik dan lovely....wow!!!!Anyway guys, both of u very special in God's eyes!i believe tht ur marriage will be bless!!!love u both very much.....

No comments: