Tuesday, February 10, 2009

my wedding photos part 1







halliu friends.... MySpace



seperti yang aku janjikan last week, nie dia photo2 wedding aku..tapi belum semua aku upload.tunggu erk..banyak lagi...hihhihi




MySpace~yang nie photo kat studio.aku dah edit photo nie...hihihi






MySpace~Picture yang first tu aku ngan bridesmaids aku..kitaorang baru sampai kat bawah church.belum naik lagi..hihih





~2. tu picture aku ngan..senyum2 la kunun..tapi dalam hati tyme tu hanya Tuhan yang tahu ok..hiihi
~3, picture aku ngan husband aku selepas kami diistiyarkan sebagai suami isteri yang sah..hihiih





~4, picture aku ngan adik aku ok.hihihi, adik aku yang paling bongsu..:)

MySpace~ picture first tu tyme reception dah..nanti upload picture tyme reception tu later k..



~ 2, tu picture aku ngan kawan 'N' my sister in law..dari kiri aku, Lurin (friend) & serti (sister in Law)


~3, picture kami dgn bridesmaid 'N' best man..sooo sweet..i like that picture;


~4, tu aku ngan husband





MySpace~ 1, tu picture aku ngan parents husband aku...but yang perempuan tu my husband's stepmother...my hsband punya mum pass away olredi..



~2, piture tu kami ngan cousins 'N' friends..seksa ok mereka...hahahah


~3, picture aku ngan family pastor kami..from left (pst Clement, Sis suk & their daughter Tasha)

~4, picture nie kami ngan family aku pulak..with my siblings..hihiihi





MySpace~1, picture nie kami ngan our belove brother @ Doktor praveen..best ok bro nie.dia lah kawan ngan abg kami..love him sooo much as my own borther..thank u soo much bro for your help..

~2, picture with friends @ church friends.. (from left janny,Lurin,husband@isaac,me,tasha & kak deborah)...dorang semua banyak membantu aku dalam membuat persiapan2 tuk hari bahagia aku ok..hihihi


~3, picture kami ngan adik lelaki aku @ Peter..budak nie nakal betul, tapi dia syg sgt ngan aku..hihihih...

~4, picture ngan cousin aku @ jacob..dia suka sgt panggil aku dengan gelaran mak muda..tapi disebabkan aku tak suka dgn gelran tu, dia gelar pulak aku 'mam'..aiyoooo...trima jak lah..hahaha

MySpace*Will upload more photos 2morrow k..hihihi..enjoy it guys..muahhhhhhh, cayang korang semua

No comments: