Tuesday, November 18, 2008

...^Buzy doing my preparation^...



Halliuuuu

korang, kalau aku jarang online or updated blog aku nie, aku minta maaf k!!sekarang nie aku sibuk sgt.mana tak nya, sibuk ngan kerja yang banyak dan sibuk nak buat persiapan for my Wedding next year...fuh!!penat ok..otak nie pun dah tak larat sgt nak pikul banyak benda...adey!!!!

korang, kemarin kan aku cuti, korang tau aku p mana tak?hihihihi, aku p cari baju pengantin...aku bukan p ngan bakal suami aku, tapi aku p ngan adik aku!1hihihihih, sampai2 org ingat adik aku ialah calonnya!!hahahahhaha......si dia sibuk ngan kerja, so tak dapat temankan aku p shopping baju pengantin, apa lagi aku suruh lah adik aku temankan aku!hihihihi..actually hari tu aku kami dah rancang nak ambil kat tempat lain, tapi kerana perkahwinan kami dipercepatkan,malangnya tempat tu dah full booking!!adey, sedih gak lah hati nie..mana tidaknya, package yang kami nak ambil tu bagus....banyak benefit!!!arghhhhh...geram lah!!!!!yang bestnya tu, package tu bagi kami free 1 photo album size 8R...free theme photo!!!!apa boleh buat, dah bukan rezeki aku!!

But, yesterday aku dapat tempat baru...di Paris!hihihi, bukan p Paris tempah ok, tapi nama tempat tu Paris!haahhaha...disana ok gak package dia, tapi tak sebagus temapt yang sebelum nie!!tapi kebaikan kat sana semua baju boleh pilih, tidak ada separate!!masa aku p tgk2 baju yang ada kat sana, ok gak lah!adik aku cakap ok, so apalagi aku call cayang aku lah and then explain kat dia....so dia setuju!!jaid bincang punya bincang ngan staff yang kerja kat sana...so aku pun bayarlah deposit dulu!!!hihihhihihi, fuhhh lega gak lah..dah selesai satu perkara!!!Tapi, masih sibuk lagi tau..banyak lagi benda nak urus...urus itu lah, ini lah!!aiyoooo..payah k...bukan senang tau nak cakap pasal kahwin nie!!payah sgt ok....lepas nie nak cari cincin lagi, nak cari org yang bertanggungjawab buat decoration untuk wedding dan banyak lah!aiyoooooo....banyak kan!!hihhihihihihihi

anyway, aku bersyukur ngan Tuhan sebab segala sesuatu Dia campur tgn dalam segala pengurusan kami...thank U Lord


1 comment:

Suki Cida said...

wah nakkawin yek... heheh... mmg payah and letih, should i call my self sister? heheh akak buat wed preperation tuk adik akak sampai sakit ok! hahah... wedding sendiri tak tahu la... anyway benda tu jauh lagi, i dont have any plan yet...

anyway congrate ok! apa yg penting mak andam settle ok la