Wednesday, November 19, 2008

~Staff Baru~




Halliuuuu...


hari nie aku penat sgt ok..banyak kerja!aku hairan betul lah kerja nie, tak tau nak stop....balik2 ada jak kes baru..kalau tidak pun Client mau refer kes lama...aiyoooo, pening wey!


Nie aku nak story sikit, kemarin office kami ada staff baru!Fuh, lega aku rasa..at least kerja aku kan aku berkurang!dan kerja tu aku boleh pass kat staff baru tu!Namun, sangkaan ku meleset, aduiiiiiii.....rupanya staff baru bukan nak take over kerja aku, bos just suruh dia jadi assistan staff...aiyoooo!ini bermakna kerja yang payah nak buat tu, terpaksa aku yang handle!!Oh tidakkkkkkk.........ini bermaka aku ditugaskan untuk handle 2 kes!(Litigation & convencying)...fuh!!!susah ok, lebih2 lagi convencying nie, banyak sgt paper work mua buat ok!convencying nie sebenarnya Housing Loan....Defendant yang pinjam duit dri Bank, tuk beli rumah, then tak bayar ansuran bulanan, tu lah pasal Bank keluarkan instruction tuk filekan kes dorang....susah ok!!!


Tapi, sebagai staff, aku kena trima gak semua kerja yang boss bagi walaupun, dalam hati tu tak larat nak buat....Aku fikir, kalo dah ada staff baru, boleh lah aku releks, tup..tup, tidak.makin sibuk adalah!!Sedih weyy...kerja berlambak!!disaat aku sibuk2 nak buat persiapan kawen aku, kerja aku pulak berlambak....adei, stress beb.makin pening kepala aku......


No comments: