Monday, November 10, 2008

...^Miss isaac^...

hallu korang.....hari nie tiba2 jer aku rindu ngan anak auntie aku nie...hehehehheee!!biasalah dah lama aku tak jumpa budak nie...korang tgk jer lah gambar kat bawah nie k...




































korang, aku rindu sgt ngan anak buah aku nie....ntah bila lagi aku boleh p ambil dia kat papar..huhuhu...kalo ada isaac kat umah, ceria sikit umah kami..biasalah budak kecil kan, celoteh nya tu yang buat kami sekeluarga tak than!!hehehe...aku rindu sgt ngan dia, budak nie pintar tau, otak dia fuyoohhhh, boleh tahan gak!!rindu lah ngan dia...maybe next week aku akan bagitau Bf aku p ambil isaac...heehhehehhe....dan yang lawak budak nie, kadang2 tu dia suka sgt mencelah kalo kami tengah bercakap!!hihi...korang tgk lah gambar2 isaac nie...suka sgt buat posing peace...tapi peace yang tak menjadi....hahahhahahahahhah!

No comments: