Wednesday, December 17, 2008

...RinduNya aku....

Haliuuuuuu guys...........
wow..................lama erk aku tak updated blog aku nie!!!!!huh....busy sgt lah!!!!banyak yang aku story ngan korang nie!!!!!!!!tak salah aku dah 2 minggu aku tak updated Blog aku nie!!!adui, banyaknya aku tak updated kan!!kerja punya pasal lah nie...ditambah ngan kesibukan aku nak buat persiapan perkahwinan aku!!hihihihihihi........
ok lah, aku nak story cikit tyme B'day cousin aku punya BF...Aku panggil dia 'Taiko'hahahhaha..Acttually B'day Taiko nie 02 december, tapi aku celebrated awal...so kami celebrated on 29th november @ saturday....Tyme nie aku binggung!!aku tdk tau mau bagi taiko present apa..so aku ngan my sister with cousin discuss and kitaorang bgi lah dia PATUNG..hahahhah....lawak kan!!adakah lelaki kami bagi patung....hihihihihihi!!!!aku saja bagi patung...sebab, Taiko nie serius orang nya ok!!Jarang senyum ngan org..kalo aku bawa main, barulah dia gelak...:)!!!berbalik cerita malam tu, ramai gak yang datang...cousin2 taiko dan budak2 sunny garden...aku malas lah nak crita lebih lagi.....korang tgk jak leh picture kat bawah tu k...hhihihi..
~My cousin Leng Ngan Taiko.....
~NIe lah b'day Kek Taiko...sedap ok!!strawberry flavour..yummmmyyyy!!!kek nie 3 kilo, mahal gak lah...hihihi!!!tapi puas hati ok....
~Our turn took picture with Taiko~
~From Left Ita, Becca, Me, Ipy N ning.....posing berabis kami malam tu...gila kan, ambil kesempatan di umah org...hahahahha~
~Tgk lah, muka kami lagi...hahhaha~
~Hah, nie 2 org budak tak mau ketinggalan..mau gak posing...hahahaha!!!yang girl tu adik Taiko, and yang boy tu anak auntie isaac~
~Hah nie, ita ngan my cousin Wei ly~
~Tgk tu, tak tau malukan!!!hihihi...sengaja posing kat situ!!!Besar kan TV tu...hihihihihi~
~Hah B'day boy with me...huhuhu~
~Sempat lagi aku posing ngan Mei mei...mau balik dah tapi sempat posing lagi...hahhahahahah~
~Hah yang nie, jejaka1 yang tut..hahahahha.....from left my bro @ Marthin, Ah khen@ Taiko's Bro, Alex ngan friend..aku lupa lah nama mamat nie...hihihi~
~Nie adik lelaki aku peter, ipy ngan ning~
~NIe lah muka2 cousins aku yang BUGULU...hhahhahaha~
~Aiyooooo.....tak habis2 lah!!muka kami jak kan~
~HAPPY BIRTHDAY TAIKO>.......~

~With my lovely leng.....cayang ko~hahahaha

*So, harap korang enjoy ok......

No comments: