Wednesday, December 17, 2008

....Wedding Invitation card......


Nie aku nak shared sikit pasal wedding card nie....korang, first tyme in mylife tgk wedding card yang creative macam kwn aku buat nie....sgt2 creative ok!!!simple but really nice...My friend Anna & Joel!!dorang kat KL!!!apa2 pun korang tgk lah card tu kat bawah nie....pendapat aku my friend nie really creative ok......
~NIe first page..tgk tu ada pengantin lelaki ngan pengantin perempuan!!!picture tu kawan aku yang lukis sendiri ok....sgt creative...love it!!!~
~Nie second page...kat sini dorang bagi infomation pasal date, tyme dan ucapan~
~Page three, dia letak map...macam mana mau p tempat perkahwinan dorang.~
~And then last page~

~Hah..yang nie aku suka....stam!!!dorang buat and letak gamabr dorang...sgt comel ok~

~Yang nie pulak sticker yang dorang lekat kat envelope!siap tulis nama dorang and tarikh kahwin lagi....~

~Hah, nie pulak special card from me.....hahahahahha~

* Anyway, aku sgt suka wedding card dorang...sgt creative!!bagi aku ok lah tu buat wedding card sendiri..at least kita boleh tgk usaha kita sendiri!!HAND MADE!!!!hiihihihihih

No comments: